Dramski studio Dada KD Pinklec, sudjelovao je na početku mjeseca na 18. Susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade Assitej u Bjelovaru s predstavom ZOO!. Ove godine prosudbena komisija dodijelila je dvije ravnopravne nagrade Zvjezdana Ladika za najkvalitetniji dramsko pedagoški rad. Nagrade su dobili Vlado Krušić (Kazališni studio mladih HNK Varaždin) i Davor Dokleja […]

Dramski studio Dada KD Pinklec, sudjelovao je na početku mjeseca na 18. Susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade Assitej u Bjelovaru s predstavom ZOO!. Ove godine prosudbena komisija dodijelila je dvije ravnopravne nagrade Zvjezdana Ladika za najkvalitetniji dramsko pedagoški rad. Nagrade su dobili Vlado Krušić (Kazališni studio mladih HNK Varaždin) i Davor Dokleja (Dramski studio Dada KD Pinklec). Ovo je najveća nagrada koju dramski pedagog može dobiti u Hrvatskoj. Evo kako se povjerenstvo očitovalo o nagradi:

Prosudbena komisija na 18. Susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade, u sastavu Iva-Matija Bitanga(scenografkinja), Maja Katić(glumica) i Ivan-Kristijan Majić(redatelj) donijela je jednoglasnu odluku da se nagrada“ Zvjezdana Ladika“ za dramsko pedagoški rad dodijeli i dramskom pedagogu Dramskog studija DADA, Davoru Dokleji i dramskom pedagogu Kazališnog studija mladih HNK u Varaždinu Vladi Krušiću. Nagrada za najbolju predstavu u cjelini dodijeljena je Dramskom studiju Istarskog narodnog kazališta Pula DSINK za predstavu „Zatvaramo“.

Davor Dokleja je mlad dramski pedagog sa bogatim izvođačkim i pedagoškim iskustvom koje je vidljivo u radu sa polaznicima Dramskog studija DADA na predstavi ZOO, rađenoj prema motivima romana Mi djeca s kolodvora ZOO, a za koju je dramski tekst napisala Saška Rakef. Već u samom izboru vrlo zahtjevne teme i u izboru polaznika koji će taj tekst uprizoriti, prepoznajemo svijest pedagoga o svim aspektima i etapama procesa koje je potrebno provesti da bi glumački pripremio mladog čovjeka na suvereno, autentično i osviješteno izvođenje teksta u scenskom uprizorenju koje nas potpuno uvodi u svijet likova i njihovih međusobno dobro razrađenih odnosa. Režijski je Dokleja odmjeren u prizorima ne zagušujući prostor nepotrebnim, već vrlo suptilno nižući etide brojnih likova koje uspješno pratimo usprkos njihovoj brojnosti. Dokleja otvara grupi prostor za glumačku kreaciju, a autentičnost govora i dramskih situacija korespondira sa interesima polaznika i realnošću sredine u kojoj žive i djeluju. Predstava, također, na prisan i primjeren način komunicira s vršnjačkom publikom na estetskoj i konceptualnoj razini kvalitetnog profesionalnog teatra.