U prvoj polovini travnja Kazališna družina Pinklec gostovala je na dva vrlo važna festivala i osvojila 4 nagrade.
Naj, naj, naj festival u Žar Ptici održan je od 4. do 8. travnja, a Kazališna družina Pinklec na njemu je  gostovala s predstavom ”S razlogom” (u režiji Morane Dolenc) te osvojila
Nagradu za promicanje neverbalnog kazališnog izraza (MORANA DOLENC, za predstavu S razlogom u izvedbi Kazališne družine Pinklec Čakovec i LOFT-a.)
Na taj smo festival bili selektirani i s predstavom ”Preko sedam mora, preko sedam gora’,’ no zbog iznenadne povrede glumice nismo bili u mogućnosti predstavu odigrati.

11.Mali Marulić održan je od 9. do 13. travnja u Splitu, a izbornica ovogodišnjeg festivala bila je Ana Prolić koja je od 25 prijavljenih predstava odabrala 10 u natjecateljski dio programa, od čega čak dvije predstave Kazališne družine Pinklec.
Na tom festivalu osvojili smo čak tri nagrade:
Nagrada za najbolje kolektivno glumačko ostvarenje – ansamblu predstave PUŽ MUŽ (Igor Baksa, Davor Dokleja, Mario Jakšić i Bruno Kontrec) u režiji Romana Bogdana.
Nagrada za najbolju režiju – Anici Tomić za režiju predstave PREKO SEDAM MORA, PREKO SEDAM GORA
Nagrada za najbolji tekst – Tanji Novak za tekst predstave PUŽ MUŽ

Obrazloženje:

NAGRADA ZA NAJBOLJE KOLEKTIVNO GLUMAČKO OSTVARENJE
Većinom glasova se dodjeljuje ansamblu predstave PUŽ MUŽ, Kazališne družine Pinklec. Ujednačeni glumačko izvedbeni jezik nadopunjen individualnim karakterizacijama stvara na sceni ozračje veselja i užitka u zajedničkoj igri. Taj užitak neposredne igre spontano se prenosi u publiku i kao doživljaj, ali i kao poruka same predstave.

premijerno izveli predstavu Puž muž

NAGRADA ZA NAJBOLJU REŽIJU

Jednoglasno se dodjeljuje ANICI TOMIĆ za režiju predstave PREKO SEDAM MORA, PREKO SEDAM GORA.
Anica Tomić čvrstim redateljskim rukopisom suvereno okuplja sve kazališne elemente predstave u kompaktnu i homogenu cjelinu. Slijedom toga pred nama izranja ujednačena kolektivna igra koja izvrsno korespondira sa samim sadržajem predstave – pitanjem izbjeglica te prihvaćanjem drugačije kulture.

NAGRADA ZA NAJBOLJI TEKST

Većinom glasova se dodjeljuje TANJI NOVAK za originalni dramski tekst PUŽ MUŽ.
Inspirirana dječjim brojalicama i igrama Tanja Novak kreira maštovit svijet životinja u kojem se njeguju radost i neposrednost zajedničke igre. Takva igra predstavljena je kao posebna vrijednost u tom imaginarnom svijetu što je diskretna pouka koju dječja publika lako može razumjeti, a nadamo se, i prihvatiti.

 

DRAMSKI STUDIO DADA GOSTOVAO TAKOĐER NA DVA FESTIVALA I ODNIO DVIJE NAGRADE
Predstava THE WALL Dramskog studija Dada najbolja na 20. Susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade Hrvatskog centra ASSITEJ

Prosudbena komisija 20. SUSRETA PROFESIONALNO VOĐENIH KAZALIŠTA ZA DJECU I MLADE HC ASSITEJ u sastavu Frana Marija Vranković redateljica, Marijana Matoković glumica i Bruno Margetić dramaturg, 12.4.2018. u Bjelovaru je dodijelila Nagradu za najbolju predstavu u cjelini čakovečkom Dramskom studiju DADA KD Pinklec za predstavu THE WALL (autorica Kristina Štebih, režija Davor Dokleja).

Time se direktno plasirala u Šibenik na Međunarodni festival djeteta gdje je na rasporedu 23. lipnja u HNK Šibenik. 
S predstavom THE WALL Dramski studio Dada sudjelovao je i na Festivalu kazališnih amatera u Prelogu, koji je održan od 13. do 15. travnja i osvojio nagradu za najbolju žensku ulogu – Asja Vidović.

Obrazloženje prosudbene komisije 20. Susreta HC Assitej u Bjelovaru
Predstava The Wall Kazališne družine Pinklec na iskren i izravan način govori o vršnjačkom nasilju prikazujući genezu nasilja kao i međugeneracijsku, cikličku narav nasilničkog ponašanja. Tema nasilja sve je češći odabir u suvremenim predstavama mladih amaterskih skupina, a skupina Dada je ovo (nažalost) često pitanje i problematiku postavila iznimno uspješno. Igrajući za publiku u polu-arena prostoru, odnosno s publikom s dvije strane, vješto su osigurali neposredan kontakt s publikom, ujedno otvarajući prostor za zajedništvo ali i suočavanje s predstavom. Izvođači su pokazali visoki stupanj scenske sigurnosti, uvjerljivosti i samopouzdanja. U predstavi se ogleda potpuno razumijevanje sadržaja kojeg prenose, suvereno vladanje tekstom, tijelom u prostoru i vremenu. Iz razgovora s grupom doznali smo da su sami stvorili glazbu, koju ujedno uživo izvode, sami prilagođuju tekst u dogovoru s dramaturginjom i traže prostor za svoju umjetničku kreaciju svakog od likova. Cjelina je jasna s izraženom dinamikom, ima snažnu emotivnu poruku o nasilju koja, začudo, ne zvuči kao opće mjesto ili prazna parola već nosi neki opori pečat istinitog u sebi. Žiri se složio da se radi o kompleksnoj i snažnoj predstavi u kojoj ravnopravno sudjeluje cijeli ansambl te je ocjenjuje izvrsnom i navodi kao sjajan primjer pedagoškog rada i stvaranja završnog produkta kompletne predstave.