press

A TKO SI TI? – kritika s portala kazalište.hr

Scena je jednostavna, gotovo minimalistički postavljena, ali vješto zamišljena i vrlo funkcionalna tijekom cijele predstave. Lutke su maštovite vizualno vrlo upečatljive te bude (dječju) maštu i podsjećaju na svijet snova. Glumački ansambl (Karolina Horvat, Davor Dokleja i Mario Jakšić) odlično je ugran u ovoj najizvođenijoj predstavi u povijesti Družine …pročitajte cijeli tekst…

ŠEGRT HLAPIĆ KAKO BI GA IGRALA KD PINKLEC-kritika s portala kazalište.hr

Mala, zrela i hrabra družina Pinkleca toliko je uigrana i dobro se poznaje, da je i premijera prošla vrlo dobro. Karolina Horvat, Mario Jakšić, Bruno Kontrec i Davor Dokleja uvjerljivi su, lako i neprimjetno mijenjaju maske, poletni su, razigrani i igraju sa žarom i dobro naglašavaju tekst. Čini se da im je izvedba ovoga djela

PTIČICA – kritika s portala kazalište.hr

 

Svi su ljudi povezani: pomognemo li jednoj osobi, pomogli smo i svima oko nje i pokrenuli lanac dobrote i sreće. Shvatimo li ovu predstavu na takav način, uvidjet ćemo njezin značaj i odličnu isprepletenost svih njezinih elemenata. Animatori lutaka već su više puta dokazali da skladno surađuju i još jednom potvrdili da vješto upravljaju lutkama …pročitajte cijeli

KUĆNI DUHOVI ILI NEVIDLJIVI RECEPT ZA SREĆU – kritika s portala kazalište.hr

Na pravom putu prema sreći
Kazališna družina Pinklec, Čakovec, i Dječje kazalište Dubrava, Zagreb: Tamara Kučinović (prema romanu Kućni duhovi Dubravke Ugrešić), Kućni duhovi ili nevidljivi recept za sreću, red. Tamara Kučinović
Kućni duhovi ili nevidljivi recept za sreću jsu lutkarska predstava koja će svojim umjesnim humorom, uvjerljivošću izvedbe, odlično ukomponiranom glazbom i scenom sa zapanjujućim vizualnim efektima,

KAKO JE JEŠKO POBIJEDIO PREHLADU – kritika s portala kazalište.hr

Topli čaj, limun i med
Dramski studio Dada Kazališne družine Pinklec, Čakovec: Marta Viduka i Sven Pal, Kako je Ješko pobijedio prehladu, red. Davor Dokleja

Od glumaca se izdvojio Neven Matoša čija je gotovo karikaturna uloga izazvala najviše smijeha kod mlade publike. S obzirom na zabavu koju pruža, simboličnu cijenu ulaznice i poklonjenu slikovnicu, svakako se isplati

SNJEGULJICA MORA UMRIJETI – kritika s portala kazalište.hr

Lijepo je nakratko opet biti dijete

Kazališna družina Pinklec, Čakovec, Dječja i lutkarska scena HNK-a u Varaždinu: Rona Žulj, Snjeguljica mora umrijeti, red. Miran Kurspahić. Piše: Andreja Rambrot, Kazalište.hr, 21.studenoga 2012.
Bajke braće Grimm neiscrpno su vrelo nadahnuća, no predstava nastala prema dramaturgiji Rone Žulj sve je samo ne tipična grimmovska. Hrabar potez koji je polučio hvale

Najava predstave Snjeguljica mora umrijeti na RTL-u

Kratkometražni film – 25 godina Kazališne družine Pinklec

Povodom 25 godina rada Kazališne družine Pinklec
snimljen je kratkometražni film.
Možete ga pogledati ako
slijedite ovaj link: PINKLECI

 

TATA LAV I NJEGOVA SRETNA DJECA – kritika s portala kazalište.hr

TEK SIMPATIČNA SLIKOVNICA
Dječje kazalište Dubrava, Zagreb & Kazališna družina Pinklec, Čakovec: Tata Lav i njegova sretna djeca (po motivima slikovnice Horsta Eckerta Janosha), red. Paolo Tišljarić

Davor Dokleja tatu Lava prikazao je vrlo živo i energično, a zračio je i scenskim šarmom. Marta Bolfan Ugljen posebno se istaknula kao animatorica malenih Lavića. Tata Lav i njegova

AKO o nama

Piše: Robertino Bartolec
Najnovija produkcija Kazališne družine Pinklec Dječak Ivek i pas Cvilek – realizirana u suradnji s HNK Varaždin – na najpozitivniji način oživljava poznatu misao kad se kod nekih očekuje da postanu “ozbiljni“, oni još više podjetinje. Jer iako su neki nedavni sasvim izravni ili promišljeno neizravni projekti s aureolom pinkleca ukazivali da će autorski kompas okrenuti u nekom, tobože, zrelijem smjeru, ova predstava, čija je praizvedba održana 31. listopada 2009. godine, kazališnom adaptacijom reanimira pomalo zaboravljeni dječji klasik Đure Vilovića (1889. – 1958., roman Pas Cvilek, dječak Ivek i dudaš Martin autor objavljuje 1934. godine). Međutim, predstavu održanu 28. siječnja 2010. godine u Centru za kulturu Čakovec, nije obilježila samo svijest o plemenitoj teatarskoj vitalizaciji vrijednoga, ali “napuštenoga“ književnog djela za mlade, uz sjajnu igru glumaca na pozornici, dakako.